• Gençliği yetiştiriniz. Onlara ilim ve irfanın müsbet fikirlerini veriniz. Geleceğin aydınlığına onlarla kavuşacaksınız.
  • Zafer, " ZAFER BENİMDİR" diyebilenindir. Başarı ise, "BAŞARACAĞIM" diye başlayarak sonunda "BAŞARDIM" diyebilenindir.
  • Türk çocuğu atalarını tanıdıkça, daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.
  • Yalnız tek bir şeye çok ihtiyacımız vardır: Çalışkan olmak!
  • Hürriyet ve bağımsızlık benim karakterimdir.
  • Türk çocuklarının yüksek kabiliyetine inancım tamdır.
  • Benim hayatta yegâne fahrim, servetim Türklükten başka bir şey değildir.
  • Türk ! Öğün. Çalış. Güven.
  • Biz Türkler, bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklâle timsal olmuş bir milletiz.
  • Egemenlik kayıtsız ve şartsız milletindir.
  • Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.
  • Büyüklük odur ki kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın.
  • Memleket için gerçek ülkü ne ise onu görecek ve o hedefe yürüyeceksin.
  • Herkes senin aleyhinde bulunacaktır, seni yoldan çevirmeye çalışacaktır. İşte sen burada direneceksin.
  • Önünde sonsuz engeller yığılacaktır. Kendini büyük değil, küçük, araçsız hiç telakki edecek,
  • kimseden yardim gelmeyeceğine inanarak bu engelleri asacak, ondan sonra sana büyüksün derlerse bunu diyenlere güleceksin.
Gürçağ; Çünkü

Eğitimde

  • Bireye çağdaş ve evrensel etik değerler kazandırmaksa,
  • Sorumluluk bilincini yaşamın vazgeçilmez ilkesine dönüştürmekse,
  • Saygı, özveri, hoşgörü kavramlarını demokrasinin gereği kılmaksa,
  • Toplumsal ve evrensel barışın mutluluğa giden tek yol olduğunu kavratmaksa,
  • Çevre bilincini ve doğa sevgisini yaşama biçimine dönüştürmekse,
  • Atatürk İlke ve İnkılâplarının çağdaş Türkiye’nin temel taşları, cumhuriyetin ve demokrasinin insan onuruna en yakışan yönetim biçimi olduğunu kanıtlamaksa,       GÜRÇAĞ...

Öğretimde

  • Ezberci sistemi yıkmak, sentez, analiz, yorum, beyin fırtınası ve sorgulama yöntemleri ile bilgiye ulaşmanın pedagojik yolunu benimsetmekse,
  • Öğrenci merkezli öğretim yöntemleri ile her öğrencinin kendi içinde bir değer olduğunu varsayıp, bireysel yetenekleri ön plana çıkarmaksa,
  • En az bir yabancı dilde (İngilizce- Almanca) konuşabilmenin dışında, o dille yorum yapabilecek bir düzey yakalamaksa,
  • Bilgisayar ve çağdaş donanımlarla bir liderde uzmanlık alanı dışında bulunması gereken artı değerler oluşturabilmekse,
  • Yönetilen değil yöneten, ezberleyen değil sorgulayan, neden sonuç ilişkisini bilimin rehberi kabul edip problemlerin detaylarını görebilen bireyler yetiştirmekse GÜRÇAĞ…

Neden Gürçağ ?

Çünkü donanımlıyız, kararlıyız, deneyimliyiz, çağdaş eğitim ve öğretim liderliğine talibiz.

Çünkü


BİZ GÜRÇAĞ' LIYIZ.